mycket kärlek

oj kolla nyss in på bloggen, det kanske blivit liiite mycket kärlek på sistone haha men ja vad ska man säga lixxx;) idag har det inte hänt ett skit, sitter och laddar ner massa roliga filmer som, ice age, monster ink och wall:e åhhh så längesen det var sist! ajusteee fick hem min avslutningsmiddags klänning idag, den satt jättebra, men trots det så ärligt, klänningar är inte min grej veeerkligen inte min grej! beställde även skolavslutningsklänningen idag, lite nervös för det var den enda jag tyckte var fin, men den är verkligen inget speciellt, men jag anser att man ska vara finare på middagen! men nu ska jag kolla film hörreni, var snälla och fråga mig nåt på ask så blir jag superglad:):) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0