kuuuung helg!

helgen har varit grym, har verkligen bara bestått av mys på hög nivå! fille kom hit runt 4 igår, kolla lite på skäckfilm haha fille vågade knappt titta som vanligt, äschh han får vänja sig! åt runt 7 typ sen drog vi t han direkt efter typ, vi somnade runt 3 kanske och aldrig sovit så länge som jag gjorde idag! låg i sängen tills halv 1 typ, åt frukost och sen har vi bara legat i sängen och kollat på tv typ, låter tråkigt som fan men med han är allt roligt fyfan vad vi har skrattat, jag älskar dig så otroligt mycket min fina!♥ åkte hem typ halv 9 eller nåt, åt sen gick jag och la mig typ direkt, är trött som fan så ska sätta på nån bra film och försöka sova, imorn äre jag som tar sovmorgon, kuuung pusss
 
hehehehehe sweeeet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0