i love the way you lie

förlåt igeeeen förstår inte vad jag håller på med.. aja, skolan var huur seg som helst, kan ju varit för att jag vart så depp när jag såg att det snöa huur mycket som helst förut-.- när man minst anar det kan man ju säga:( drog direkt hem efter skolan, åt lite sen drog jag och pappa till alla sommarjobb jag sökt till och lämna in cv, handla och lite så. nu har jag precis pluggat klart matten har dock masssaaa kvar men jaja jag tar resten imorn, matte suuuger hästsnopp så jag pallar inte hur länge som helst! nu ska jag bara vänta på att jag blir trött sen sova. godnatt på er mina fina:*
 
~några från dagen och i måndags 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0