hair cut

helgen vart så bra som den kunde bli! ebba kom hit i fredags när jag sluta sen åkte vi med mr kb hem och mös med massaaa god mat och gottiis saker, lite bus vart det väl också såklart;);) vaknade ganska tidigt igår men somnade om lika snabbt, runt halv 11 gick vi upp & åt frukost sen vid halv 2 typ drog vi t studion och ebbis mammiii färgade och klippte mitt hår, så sjukt skönt med frääscht hår! drog hem vid 4, duscha oså sen drog jag direkt t fille mös massaa hela kvällen och som vanligt vaknade jag vid typ 7 haha men väckte inte han förns typ halv 10 trorja om inte tidigare hehe snäll flickvän, drog hem vid 4 och sen dess har jag bara chillat gal1 och nu är jag trött som fan så ska nog sova snart, sätter nog på en film sålänge. puss
 
~före
~efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0