förlåtförlåtförlåt

shit har inte bloggat på huuur länge som helst ju, men har varken haft tid eller orkat. igår var jag iaf på 50-års fest hos min farbror, jättemysigt med massa god mat och trevligt sällskap vart dock lite sent kom hem halv 12 trorja men jaja inte varje dag man fyller 50;) imorn ska jag äntligen ut och köra i trafiken som tur är är det halv 10 så inte så många som kör då ju så det blir nog inte så jääätte svårt men är fan nervös ändå känns som jag kommer göra bort mig totalt men jaja det löser sig, hänger med fille hem efter skolan imorn så förvänta er ingen speciellt bra uppdatering men det kommer babeees:*
 
haha platt katt jappjapp;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0