förlåtförlåtförlåt!!

shit har inte bloggat på år och dar, förlåt hörrni. 
-
har varit på dm i Lindesberg hela helgen, på lördagen åkte jag kvart i 9 och på söndagen 5 över 9 och kom hem runt 6-7 båda dagarna och då var man ju helt slutkörd kan man ju säga trots att jag bara kollat.. igår hade dom bara två matcher och vann dom den första som var halv 11 så skulle finalen vara halv 5 så jääävligt lång väntan men det gick as fort, och alla i laget är hur trevliga som helst! & allt blev riktigt lyckat till slut dom gick igenom alla matcher obesegrade och vann hela skiten! det var faktiskt kul att kolla, dock var det dom två finaste dagarna på länge såklart men det gjorde ingenting, allt för att få umgås med min fina pojkvän! idag har jag inte gjort ett skit och nu ska jag sätta på en film, puss
 
haha så jävla söt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0