chilll dag

skolan gick fort, drog hem somnade en snabbis som vanligt, så sjukt trött när jag kommer hem.. när mamma kom hem gick vi på en prommis med dogsen och pratade om allt verkligen, ibland är du en riktig klippa det ska du veta! gick t ica och mamma kommer ut med ett paket t mig, det var en ny britney spears parfym såå behövligt min är slut typ imorn haha så tajming på den asså! tog varsin glass gjorde vi också tjockisarna;) på hemvägen mötte vi ingalill med sina 6 hundar så man kan ju säga att det vart ett jääävla liv.. jag orkade inte vara kvar så drog hem lite innan mamma, och har precis ätit och nu ligger jag här proppmätt & helt slut och saknar fille som bara den som vanligt.. aja nu sätter 4everalone myset igång igen, puss
 
 
 
om jag inte sa det så fick jag en jätte liten söt beat högtalare av dante, den är sjukt bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0