love life right now!

min helg har varit grym, kunde inte blivit bättre! i fredags tog jag det bara lugnt träffa izza på kvällen en stund och ba kolla film. igår tog jag och linnea tåget t kristinehamn runt 10 så vi kom dit kl 11 typ, drog hem t hennes mormor och morfar, var där en stund sen drog vi t nåt tivoli hahha döööör vad töntigt men det var faktiskt kul och karusellerna var fan aslebbiga:$ var där ett tag sen drog vi hem igen, tog det lite lugnt, spela badminton oså haha, jag sprang in i hennes morfar haha lyckat.. sen drog vi t donken och käka sen vid typ 8-9 drog vi ut och träffa gurra och lukas, gick hem t gurra och typ gjorde inget speciellt sen drog dom två hem vid typ 12 kanske ingen aning faktiskt då satte vi på en film och ba mös t typ halv 5 eller nåt sen vaknade jag vid 8 typ haha och sen låg vi i sängen typ t 12 eller nåt. sen kom linnea och runt halv 4 drog vi t torg grillen och käka sen drog vi hem typ så man kan ju säga att jag haft det skapligt bra haha men nä nu får det fan inte bli längre så godnatt:)
 


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0