don't tell me i'm beautiful until you have look at youtself!

vaknade runt 9 halv 10 imorse åkte t skolan vid 11 åt, tog sprutan sen drog jag hem och käka lite. somnade runt 2 och vaknade vid 6 eller nåt så känner på mig att jag aldrig kommer kunna somna, fast med den huvudvärken jag har så vill jag inget annat.. när jag vaknade kom pappa med en tidning och glass till mig, så himla gullig är han:') sen har jag inte gjort så mycket mer, rensat lite kläder osv. har köpt så sjuukt mycket onödiga kläder som jag aldrig skulle kunna tänka mig ha på mig, vettefan vad jag tänkte med men ja.. sen har jag städat också så duktig som jag är knappt att jag orkade men det behövdes haha men nu ska jag lyssna på musiiic och försöka bli trött.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0