a real friend are hard to find, harder to leave and impossible to forget!

ligger och myser framför en film med alva right now. Runt 1 idag gick jag t ungdomsmottagningen och satte på bedövningsplåster för p-staven sen vid 3 gick jag tbx och tog den, ärligt aldrig sett en större "spruta" eller vad fan det nu var, den var seriöst asstor, och självklart börja jag tjuta innan jag ens hade tagit den, standard lixom. sen drog vi hem t mig, åt lite och nu ligger vi här. det gör skitont just nu så kan inte träna idag heller, uschh jag som hade sett fram emot det, jag har ju inte tränat på hela veckan eftersom jag varit sjuk! aja seeyaaaa
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia asplund

FYFAN så jääääääääävla snygg!!

2012-09-23 @ 17:56:22
URL: http://feliciaaspluund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0