you shine up my day like the moon shine up the night

drog t bby kl 2 i fredags typ kom dit, drog hem t han sen drog vi typ direkt. kom fram vid 6 kanske, träffade hans moster oså, underbaring såklart som alla andra i hans familj! sen har vi ba chillat, ätit thaimat typ hela tiden hihi, gått på stan kollat på tv och ba mys't nu vart det as kortfattat men ska jag skriva allt i detalj blir det ju värsta bibeln och det orkar jag inte hehe(a aja skulle egentligen åkit tåg hem men det krånglade som vanligt så fick ta buss men no big deal you know(y kom hem typ 10 och har precis duschat och nu är jag helt slut, uschh. men helgen kunde inte blivit bättre, och självklart spenaderades den men jordens bästa människa men nu ska jag nog sova så jag orkar upp imorn, nattiii
 
jag älskar dig nåt obeskrivligt älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0