shine like the star you are!

tjääääna haha, vaknade runt halv 11 typ, gick ner åt frukost, kolla på tv och chillade lite, vid 3 drog jag t örebro och träffa min efterlänktade olivia, gick t ica köpte nötter oså hahah asså du orka dig bby haha sen drog vi t mc och satt där typ 4 timmar och snackade om allt mellan himmel och jord, du är underbar bruden glöm inte det♥ drog hem vid 7 och nu sitter jag här med masssaaaa tända ljus i min ensamhet, saknar gustav som bara den också uschh.
-
blogga ju aldrig igår så tänkte ta lite om gårdagen. den var asbra! najs people och jättegod mat, bara det att alla var suuuuper trötta haha så alla gick typ runt och gäspade hela tiden haha, men vi hann iaf kolla på taken och alvin och gänget 3, är fan besviken på alvin och gänget trodde den skulle vara överklassad bättre än 1:an men den sög-.- aja dom drog typ halv 1 då skulle jag gå upp och lägga mig men då ringde bby och som vanligt vart jag aspigg så kanske somnade 3 om inte senare haha.. nä nu ska jag fortsätta och mysa i min ensamhet puss
 
men ååååh saknaaaa värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0