salt and ice challenge

slutade 1, hängde med linnea och alva t frisören och vänta tills linnea skulle få klippa sig, drog t ica med alva och köpte annanas, choklad och godis. sen drog jag och alva hem och fixade lite sen kom linnea när hon var klar! mös framför paranormal activity 4, den var knappt läskig, så den sög.. sen efter filmen var slut, kom linnea på den dumma iden att göra salt and ice challenge, för er som inte vet vad det är så häller man salt på armen och tar en isbit och trycker tills huden fräter, snacka om att jag har ont nu.. skulle lägga upp en video men det var upp&ner så palla inte haha. dom drog typ nyss och jag ska byta om sen vid 6 drar jag till fotbollsavslutningen och käkar tacos med laget oså, bara mys! bloggar ikv:*
 
 
 
ont som fan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0