du är precis som kärlek, det bästa som finns!

träningen sög verkligen idag, att träna typ 40 pers är varken kul eller ger speciellt mycket träning. seriöst jag frös vem fan kommer dit och inte blir svettig vafan äre för skit? men allvarligt orka spela med typ gamla pensionärer som knappt kan hålla klubban samtidigt som dom springer när hela vårt lag brinner för det här. nä fuck it säger jag bara. aja kom hem runt 9, duschade var ju tvungen att ha i silver schampoo så det "gula" försvinner så hoppas det blir bra imorn, ajuste glömde säga det, klippte och slinga håret igår vart supernöjd! bild kommer senare för just nu suuuger min kamera steeenhårt don't know why:/ nä nu blire movietime tills jag somnar antar jag puss   
 
tur att jag har dig älskling du lyssnar alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0