jag suuuger på att blogga..

tänkte blogga igår typ runt 3 på natten men nä jag orka inte.. aja gurra kom till mig i måndags typ kl 7, drog hem käkade lasagnette sen mös vi ner oss framför en film. som vanligt vaknade jag typ 7 igår, gick ner kolla på tv typ. gurra vakknade runt 11 kanske. vid 1 typ drog vi t picasso och käka pizza, vid 2 mötte vi matilda och tog en fika på god smak, har saknat dig så bruden! sen drog vi hem. vid 7 åkte vi in t örebro, åt på nåt caf'é sen kollade vi på ted, den var förjävla bra, fyfan vad vi garva herregud! som vanligt krånglade tåget när vi skulle hem så julle hämtade oss, kom hem runt 11 och bara låg och mös t typ 4 haha. vaknade 8 idag, gick upp duscha och väntade på att gurris skulle vakna, han vaknade typ 12, åt frukost och nu har vi precis kommit hem från allmänhetens, sååå jävla kallt var det eftersom jag inte åkte.. nu väntar jag bara på att han ska duscha klart sen går vi nog t ica och köper godis och myser lite. puss
 
I miss you so it hurts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0