gymnasiemässa

fick dra från skolan lite innan 1 idag för skulle t örebro på gymnasiemässa men tåget var försenat typ en timme så fick sitta och vänta asslänge sen drog jag, fille, patrick och calle in kolla typ på ett gymnasie sen drog vi t subway och käka sen tbx träffa emrik som jag inte träffat på aslänge så det var najs snacka lite med honom sen drog vi t mc och åt mcflurry eller vad det nu heter haha så jääävla god! sen tvinga jag in dom på vågen köpte en tjocktröja, ville inte prova så himla mycket eftersom dom var med så ja.. ajuste jag bloggade aldrig igår, alva och linnea hängde iaf med mig hem efter skolan, vi bakade bullar 4 timmar i sträck haha jag orkar inte.. 100 nånting bullar vart det fattar ni typ över 100 bullar orkaaaaa näe skulle inte tro det haha men skapligt gott! men nu har jag bråttom måste packa har samling om 5 min seriepremiär i innebandyn, och jag har fortfarande inte tränat men ah går säkert bra, skriver ikv
 
 
 
haahha söt nermjölad tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0