fuck yeaaah

uschh vad sämst jag är på att blogga, men tänkte inte ens på att jag hade blogg haha ibland får man ju totalt hjärnsläpp.. aja, skolan sög, hade hemkunskapsprov det gick väl sådär kommer nog få e iaf hope so! slutade typ 3, väntade med hampus t halv 4, drog t pappas jobb och sen skjutsade han hem mig. har inte gjort ett skit sen dess, mår typ illa tror jag, kan ju bero på järnbristen men iaf bläää. träning ikv också så hoppas jag mår bättre tills den men äsch jag tränar nog i vilket fall som helst:) nä nu ska jag sätta mig framför tven och förhoppninsvis somna för är så sjukt trött.. aja puss
 
saknar dig och oss, önska allt bara var som vanligt igen..

Kommentarer
Postat av: Ebba

.. älskar dig det vet du<3

2012-10-18 @ 17:22:30
URL: http://ebbaakesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0