fuck allt.

har inte gjort nåt annat än att plugga idag, seriöst hatar den här skiten, men ah har inte så mycket annat att välja på så ja.. kom hem runt 4 typ, kolla på tv, åt lite sen började jag plugga tills jag somnade typ 7 eller 8 vettefan uschh vad trött jag är. sen dess har jag bara legat i sängen och försökt vila oså eftersom jag tydligen har järnbrist och för er som undrar är det pga p-staven så funderar starkt på att ta ut den, den är ju bara till besvär-.-' nämen ska till ungdomsmottagningen imorn i think och fråga hur länge jag ska behöva stå ut med det här för jag har lixom haft mens i en månad i streck nu, och det är ju inte precis roligt om man säger så:/ men det löser sig säkert, haha the typical vilma "det löser sig säkert" haha alltid(a aja nä nu ska jag göra en fläta och mysa ner mig i sängen så hörs vi imorn
 
inte alls brun nänä..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0