fotbollsavslutning

kom dit vid 6, typ 20 över börja vi äta, maten var så sjukt jävla äcklig uschh.. kollade på ett bildspel på hela föreningen fyfan vad söt man var då precis efter träning ojojoj asså, hetare kan man fan inte bli! det slutade typ halv 8, då hämtade pappa mig. hjälpte mamma med håret lite eftersom hon ska ut med jobbet ikv, sen satte jag på mig sovtröjan haha, nemen ska inte sova än förfan det är fredag ju, nemen ska duscha innan jag lägger mig, och imorn ser jag fram emot 3 timmars innebandy, great! puss
 
 
 
 
ledsen tjej som sträckt sig haha..
haha sweeet
så jävla ont.,
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Östlund

HAHAHHAHAHAHA FYFAN VAD FUL HAHAHAHHAAH

2012-10-27 @ 00:18:27
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0