distriktsträning

klockan ringde kl 7 uschh fyfan gick upp åt frukost, packa oså drog vid 8 typ kom t lindesberg typ 5 i 9, bytte om sen körde vi 3 timmar i sträck förutom typ 30 min då vi hade teori typ. det gick väl sådär vette fan asså.. körde på som vanligt och får hoppas på det bästa! dom tar ju inte ut förns sista träningen som är den 18 december så. resten av dan har jag ingen aning vad jag ska göra, städa lite och måla trorja, så blir lite chill dag idag hihi, men ska nog ta en lång promenad nu, känner att jag verkligen behöver gå ner nu för jag har fan gått upp 328578 kilo på en vecka typ så ser ju ut som en flodhäst.. 
 
önska att jag kunde börja om och göra det rätt

Kommentarer
Postat av: Alva

du är hur jävla fin och perfekt precis som du är, du behöver inte ändra på dig! älskar dig och det vet du, bästa vilma<3<3<3

2012-10-27 @ 16:52:59
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0