4 suuuper bra produkter

tjäääna bloggar fortfarande som en kratta men det kommer bättre tider promise! vaknade kl 9 typ, duschade, åt frukost och kolla på tv typ, fixade mig nyss. runt 2 drar jag t gurra, ingen aning om vad vi ska göra, bara mysa antagligen som vi brukar. august kommer nog också, då ska jag krossa dom i fifa hehe så jävla kung som jag är;) men nu ska jag bara chilla tills tåget går och fuuuck det regnar så mitt hår kommer bli assslockigt och fult som vanligt damp..:(
-
förresten har jag fått massaaa frågor om mitt hår och hur jag sköter det för att det ska bli så långt. 
svar: jag gör inte så speciellt mycket, använder bara produkterna nedan, den röda är ett jättebra värmeskydd, den gula/orange'a flaskan till vänster är typ som silkesdroppar fast reparerar även det slitna i topparna, den andra orange'a flaskan är repair för håret som man har i när håret är blött, funkar asbra! och den rosa är för flottigt hår, men är även bra för håret. rekommenderar alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0