so fucking tireeeeed

blev lite ändrade planer todaaaay. jag, pappa och viktor drog t marieberg istället för att dra t askersund. köpte en present t mamma sen drog vi hem. har inte alls gjort mycket sen dess, och det suger. men vid 8 käkade vi tacos framför så mycket bättre, jätte mysigt faktiskt. kl är stalld på 7 imorn, uschh orkar inte! ska på distriktsträning eller vad det heter så ska va i mellringehallen kl 9, det håller på i 3 timmar och direkt efter det drar jag t askersund. sen när jag kommer hem har jag lovat att mamma ska få en fotmassage och det är nåt jag verkligen inte ser fram emot eftersom jag har fobi för fötter men det är hon helt klart värt! grattis i förskott mamiiii, loveuuu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0