Let us die young or let us live forever.

så jäääävla ont i nacken så det är sjuuuuukt.. för er som undrade asså haha! aja gick upp 7 fixade frukost åt mamsen så duktig som jag är, sjöng och gratta henne osådär ni vet. typ halv 9 drog jag och pappa t mellringe för ditriktsträning eller vad det nu heter i 3 timmar. när jag kom hem fixade jag mig lite sen hämtade mormor mig och skjutsade mig t pierre. drog hem vid 7 typ. och sen dess har jag ba käkat och nu ligger jag i sängen och snackar med pajaserna. ska snart sova tror jag så jag orkar gå upp imorn eftersom vi har dans sak på idrotten så måste orka anstränga mig eftersom det ingår i betyget så det är ba att köra. godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0