midsommar!

tja, kom hem för några timmar sen är heeeeeeelt jävla slut seriöst är fan beredd på att lägga mig i graven, men det är det värt för den här midsommaren har varit grym! kunde inte blivit bättre. Drog t Ebba runt 11 i fredags kom dit käka lite, snacka osv fixade oss, sen drog vi ner t Harge och kolla läget. Träffa fille badade lite det var fan assssskönt jag trodde jag skulle bli t is innan vi hoppade i men ickesanicke. aja sen drog vi hem ett tag, hennes bror hade fezzzt så det var ju fullt med schnygga grappar där kan man önska sig mer?! umgicks lite med dom oså sen runt typ 3 eller nåt drog alla ner t Harge again, boysen drog in på resturangen eller vad det nu är baren eller nåt och vi gick runt lite sen drog vi t ebbas föräldrars kompisar där de vuxna satt och åt och det var då som jag insåg att nån tagit min älskling fick panik gick tbx och kolla ÖVERALLT men hittade den inte nånstans och där vart mitt liv sämst-.-... aja inget att göra vi drog hem kolla tv sen gick vi och la oss somnade runt 4-5 eller nåt. Igår vart det ba en chilldag, bastade på bastuflotten, badade och tjockade som bara den. På kvällen blev det film mys med ebba, isac, wille och en till kommer inte ihåg vad han heter:$ och imorse drog jag hem vid 11. Vart väldigt kortfattat och låter hälften så roligt som jag egentligen hade't men ja det duger. Det har varit riktigt awesome, nästa år blire ba bättre och då jävlar håller jag hårt i iphonen, får inte en ny förns om typ 2 veckor.... ärligt talat jag dör:'( 
 
ååh ebba glömmer aldrig " jag måste va en badboy" ..... hahhahah orkar inte:$
tack för en superduper bra midsommar, nästa år kör vi på't igen, länktar redan!
har inga bilder eftersom jag inte har iphonen så tog en från ebbas fb
 
laaaav you hjärtat!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0