johannii's in the house

asnice kväll/natt igår, jag och johannii drog till chrille och "lanade" med han, robert och hampus. Men eftersom det åskade så fick vi stänga av alla spel och skit och tända ljus och ba mysa och snacka ist. Drog hem runt 12 åt lite sen satte vi på american pie- reunion men jag somnade typ efter 10 minuter av filmen hahah så johanna fick kolla själv:$ sen vaknade vi runt 10 och åt värsta dunderfrukosten så nu är vi på topp hahah;) johanna ska snart dra för hon ska på bio runt 6 sen skulle hon komma tillbaka antagligen sen vet jag inte vad som händer, vi har iaf bestämt att vi ska äta jordgubbar och choklad, mums! aja hör av mig senare puss:*
bild från skolavslutningen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0