Godnatt!

Kom nyss ut ur duschen och la mig precis i min nybäddade säng, finns det nåt skönare?! Kan berätta lite om studenten idag. Först kom Danne min morbror hem t oss sen drog vi t Örebro där vi träffade Ellie och väntade tills hon gått upp på studentkärran, när den åkt så drog vi t lager157 för att köpa en present t Kenny min andra morbror som fyllde för ett tag sen. Fick med mig två par jeans hem också, väldigt behövligt sen åkte vi t jysk och kollade på en tvbänk som jag ska köpa, sen åkte vi t Ikea och köpte lite små saker t rummet. Och sen hem t Ellie och åt smörgåstårta och mös sen dess har jag ba städat rummet och fixat lite små saker, det är ba tvbänken kvar sen är rummet helt klart, skönt! Aja imorgon äre en ny dag, nya möjligheter. Hänger med mamma och tittar på en säng runt 11 sen drar jag vidare t Emrik och sen på kvällen kommer Emma och Matilda hit för tältning på gården och bara massa lördags mys, herregud fullt upp hela dagarna! känns som jag skrivit en hel bibel nu, aja natti:)

Vill också, men det är ganska långt kvar hehe...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0