Tjooobreeee

Dags att skriva så fort jag kan får inte slösa batteri eftersom jag inte kan ladda varje dag-.- aja åkte runt halv 6 igår åt på mc sen vart det mörkt så vi fick ställa oss i Lidköping bara över natten, vi gick runt och kolla lite det var jättefint! Sen imorse väckte mamma mig kl 7... Haha trött som en gris så drog vi därifrån, åt frukost på mc och självklart ska det sitta massaaaaaa snygga killar där inne och där kommer jag osminkad, nyvaken och i mjukiskläder, great-.-' sen drog vi, kom fram vid halv 11 då drog jag och mamman fram t stan och handlade lite oså sen har jag inte gjort ett jävla skit! Pissväder äre och jag vill bada haha fan:/ och vågar knappt ta på mobilen eftersom jag inte får slösa batteri så ja livet suger här nere när vädret suger... Men ska bli bättre på onsdag, torsdag och fredag då jävlar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0