perfectooooo (Y)

dagen igår kunde inte blivit bättre! vi snackade om allt mellan himmel och jord, seriöst tror dom vet mer om mig än vad jag gör hehe(a) åt riktigt god mat, kollade på skräckis och nästan avled, dansat, haft jordnötskrig och bara flummat söööönder, eftersom allt var så himla bra så gled vi mot sängen vid 5 typ... hahaha sen vaknar jag av att johanna kastar en kudde i facet den pajasen...:@@ vill bara säga att jag är så himla glad att jag har er brudar, ni betyder mer än ni nånsin kan förstå! loveu guys♥ just nu ligger jag och ebbe och vilar magen har proppat i oss köttfärssås och spagetti plus 1 muffins hehehe ska snart dra ut på bastuflotten och köra runt vid harge och visa hur coooola vi är (h)
 
 
ni är så obeskrivligt bra!!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0