Packar för full rulle

Tja, vaknade av att Viktor smällde igen min dörr ashårt kl 7, ni skulle ba veta hur arg jag vart... aja när jag väl vaknat kan jag inte somna så jag gick upp och det var ju asfint väder så jag gick ut och sola ända fram t 12 då drog jag och mamma t Marieberg och köpte lite t semestern, vi åker på söndag btw eftersom jag inte har nån dator kan jag inte fixa några tidsinställda inlägg så jag ska fråga om några poooolers kan gästblogga så det inte blir allt för tomt här men jag bloggar så fort jag får chansen från mobilen eftersom vi inte har ström så måste jag vara sparsam med batteriet men ni kommer få lite bilder i promise! Imorn ska jag på cruiseing (stavning) med Johanna, Ebba, eve och Emma ska bli toppenkul, drar hem sent på kvällen eftersom jag ska åka på söndag så kan jag inte sova där tyvärr men det blir kul iaf! Aja nu ska jag packa det sista sen träffa Fille och Chrille en stund, hare bra puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0