man måste va en badboy

vaknade runt 12, fixade lite oså. sen kom ebba runt 2 eller nåt, vi åt sen drog vi och solade. herregud har solat 2 eller 3 gånger den här veckan not good asså!:s aja fick stressa som fan hade typ 40 min på oss att gå hem t mig så när vi kom hem hade vi 15 min på oss att duscha och sminka oss paniiiiik eller vad, så vi såg lite fucked up ut... köpte godis osånt sen började filmen typ. btw så kollade vi på ice age 4 i 3D den var faktiskt grym, asså jag är nog kär i zid men det fanns en ny sengångare zids mormor "momo" hahaha så jääävla skön var hon! sen drog vi hem och sen dess har vi ba chillat med film mys oså. Ebba typ sover nu, men jag är aspigg, kommer aldrig kunna sova men får väl göra ett försök. imorn hänger jag med felle t sin daddy, ska bli så himla skönt att träffa henne har inte gjort det på asssslänge!! nä nu ska jag mysa ner mig hos ebbe hör av mig imorn puss
 
miss u sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0