ebbeeeee

just nu chillar vi och laddar ner lite filmer som vi ska titta på snart. Bloggade inget igår för jag orkarde helt enkelt inte, så tar det nu vi vaknade av att wille och alex dödar oss med kuddar... blev ju inte lite sur hehe, sen åt vi frukost, chillade lite solade oså sen drog vi in t askersund för att ebba skulle köpa en ny navelpiercing, blev hämtade i stan med båten hahahaha det gick assssfort så vi flög som bara den & självklart höll jag på att ramla i vattnet sen när vi kom t bryggan hittar jag såklart inte mina solbrillor så dom hade ju flygit i vattnet också sååå typiskt mig.. haha ärligt det går sååå jävla bra för mig, sen drog vi upp böt om t badkläder och gick ner igen och körde bananbåt haha det var skiiiit kul men jäklar vad ont det gjorde när man ramlade av för vi körde ju inte precis sakta! sen gick vi upp solade lite till sen ner t harge och badade lite med isac och alex och på kvällen vart det filmmys med isac och ebba så dagen vart riktigt awesome. drog in t askersund idag också och träffade johanna en stund innan vi drog hem t mig, imorn bär det av mot marieberg med bästa och shoppa loss t semestern som börjar på fredag hoppas hoppas hoppas bara att min iphone blir klar imorn så jag kan påbörja mitt liv igen, aja nu blev det en bibel här bara för att jag inte blogga igår men hoppas ni har det lika bra som jag har det just nu, pusss:*
 
du är bäst älskling♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0