ebba här!

Hejsan på er! Vilma bad mig att blogga lite eftersom hon är i västkusten och har det skönt. Jag saknar henne verkligen jätte mycket, är super tomt här utan henne, men vi pratar nästan varje dag så hon verkar ha det jätte bra där borta. idag har jag varit super duktig och sommarjobbat lite, har nämligen målat sen klockan 8 imorse, otroligt tråkigt menmen money som money!
 
tänkte berätta lite om vilma. Jag har vetat vem hon har varit ungefär 5 månader. Och det va inte förrän midsommar vi var första gången, och det var om jag ska säga det själv en av dom roligaste kvällarna i hela mitt liv! Det var som jag hade kännt henne i allevighet trots att det var första gången vi va. Hade så mycket att prata om så det tog aldrig slut. Och nu är vi jätte nära vänner vilket jag är så dammmn glad för! Det finns verkligen ingen som hon, hon förstår mig oavsett vad det en gäller, hon är en av dom jag litar på till 100% och det är inte många som jag har det förtroendet för kan jag tala om. Den här tjejen är den mest roligaste, fräsigaste, snällaste, snyggaste personen som finns med alltid glatt humör, helt enkelt perfekt. Och våran humor ska vi knappt prata om, det räcker med att vi kollar på varandra börjar vi skratta, she looks like me.
 
hjärtat, jag är så glad att jag har dig, just dig. jag kommer alltid älska dig oavsett vått eller tort. Sov gott dröm om alla småkryp du mött♥ tycker om dig tjejen
http://ebbaakesson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0