del 1

vaknade av solen i facet runt 9, gick ner och åt frukost, sminka mig sen gick jag ut och stekte fläsket lite. när felle vaknade åt vi korvstroganoff sen drog vi och fotade och vi både blev döööö allergiska och mina ögon vart jätteröda men några bilder blev bra iaf! imorn kväll åker vi hem ska bli både skönt och tråkigt, borta bra, hemma bäst u know;) aja här är bilderna jag lovat:
 
 
 
 
hahahah biffN '
haha nån som vill pussas?:*
 
 
tjock jag vet men whatever...
 
det där är inget mot när det var som värst-.-'
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Bergman

Älskar dig min fina underbara kompis! <333333

Svar: älskar dig också hjärtat<3<3
vilmainfocus.blogg.se

2012-07-05 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0