cross

det vart inte så fint väder som jag trodde det skulle bli så då äre inte lika kul att fota... men en liten stund vart det bra väder så då gick vi ner t stranden men precis när vi kommit fram så gick solen i moln, såååå typiskt-.- men vi badade en gång iaf sen kom oliwer och david ner med crossen och fyrhjulingen sådom skjutsade upp oss den drog vi ner på fotbollsplan och körde lite racing skiiiiit kul var det bara att jag typ körde in i alla träd som fanns heheh fick ingen bra bild på det för jag hann dra ut crossen hehe ville inte visa hur sämst jag är hehe:$ nä nu ska jag duscha skriver ikv förhoppningsvis:)
 
 
 
 
 
 
 
hej jag heter vilma och jag förstör hela skogen.... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0