truth

Fem sanningar om dig själv
 
- jag älskar verkligen innebandy, det är den enda sporten som jag verkligen vill gå långt i.
- skulle aldrig klarat mig utan smink.
- jag har förändrats otroligt mycket sen lågstadiet.
- skräckfilmer är det bästa som finns.
- jag har otroligt dåligt självförtroende, hatar min kropp mest av allt. 
 
 
Fem sanningar om hur du var som liten
 
- jag hade självlockigt hår.
- jag älskade mammas jobbarkompis hund puffen, han betydde allt för mig!
- jag gick alltid t grannen och sa att jag inte fick nån mat hemma för att den var så mycket godare där.
- jag var den mest oblygaste ungen i hallsberg seriöst.
- jag älskade min jordgubbsmössa, hade på mig den vart jag än gick även på sommaren.
 
 
Fyra sanningar om mitt kärleksliv
 
- jag har väldigt svårt att bli kär på rikigt. 
- jag är nog egentligen inte förhållande typen men ger det ett försök.
- pierre är den underbaraste killen jag träffat. 
- jag har aldrig saknat nån så mycket som jag saknar han just nu, och vi träffades senast idag.
 
 
fem sanningar om mitt familjeliv
 
- jag och mamma bråkar mer än nånsin och det är nåt jag mår extremt dåligt över.
- jag önskar att jag&viktor hade en bättre relation till varandra.
- mina hundar betyder så sjuukt mycket för mig, går inte att beskriva.
- mamma är den mest överbeskyddande person jag träffat.
- jag är så otroligt otacksam för allt min familj gör och det är nåt jag verkligen måste ändra på! 
  jag älskar er superduper mycket även fast jag suger på att visa det♥
 
 
 
 
Tre sanningar om mitt vänskapsliv
 
- Jag har världens bästa vänner!
- Jag har tre väldigt nära vänner, ebba, alva & linnea och dom är bland det finaste jag har.
- Jag skulle inte vara densamma utan mina friends, dom gör mig hel.
 
 
 
Två sanningar om min personlighet
 
- jag är alltid glad, även fast jag är ledsen så visar jag aldrig det.
- jag säger oftast vad jag tycker, och ibland är jag kanske för ärlig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad fin du ääääär! Dog när jag läste det, älskar dig jättemycket bästa<3

2012-12-02 @ 22:22:12
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0