tack för ett underbart år♥

tänkte visa lite bilder från vad jag gjort under 2012 
 
* jag lärde känna mina homiiies fille och hampus
 
 
 
* vann DM
 
* var på cruising med fina vänner
 
 
 + emma men hade ingen bild på oss tyvärr..
 
* varit i västkusten med min fina familj
 
* varit på sjukt fina platser 
 
*bott på en otroligt fin ö i 4 veckor
 
*solat som en galning och blivit brun
 
*bränt mig i hela facet..
 
*badat med sofie typ heeeela tiden
 
*sett riktigt fina solnedgångar
 
 
*snorklat med pappa
 
*ätit västkustens godaste glass
 
*lärde känna världens bästavän och firade bästa midsommar'n någonsin 
 
*umgicks med toppenkillar och hade hur kul som helst
 
 
 
 
 
 
 
* tagit båten ut till bastuflotten ett antal gånger
 
* färgade håret blondt
 
* skaffade en ny familjemedlem, världens finaste doris
 
* tagit superduper fina bilder på fille
 
 
 
 
* haft lövkrig med alva och linnea
 
*blivit jagad av traktorer 
 
* tagit hål i tungan
 
*träffat enis ett antal gånger, roligare får man leta efter
 
* kört salt&ice challenge
 
 
* skaffat bruna linser
 
* spelat dm igen och kom vidare till final
 
*överlevt 12.12.12
 
*shoppat på mellandagsrean med alva och linnea
 
* fått alla att tro att jag var tsm med min bästavän
 
* varit i kristinehamn med linnea
 
* hittat en otrolig kille
 
* varit hos felicias pappa och tagit massa bilder
 
 
 
 
* umgåtts med klassens brudar
 
* dansat inför hela skolan på avslutningen
 och massvis mer!
 
Tack så hemskt mycket för att ni gjort det här året awesome, nu taggar vi 2013. loveu all♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0