Sjuuuuk..

Som vanligt ska det alltid vara nåt när jag ska bort.. Kom hit runt halv 6 igår, Carina hämta upp mig sen drog vi hem. Gjorde inte så mycket kollade film och snackade bara, det var ju så sjukt längesen vi träffades så vi hade ju en del att snacka om haha. Frös så sjukt mycket inatt så har inte sovit ett skit.. Vaknade kl 8 av att det var så sjuuukt varmt eftersom jag sov i myskläder.. Gick in i huset och sov t 1 kanske och har hostat hela natten, haft huvudvärk och as ont i halsen vilket jag har nu med så vet inte om jag drar hem imorn, vi får se hur jag mår. Nu står iaf Anna och gör mat t mig, varför vet jag inte för jag är inte ens hungrig men jaja haha.. Nu ska jag sätta på en film, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0