shit happens

gick och la mig as tidigt igår, typ runt 9 hehe men har dock inte kunnat sova på hela natten.. började 9, kände direkt när jag vakna att jag inte mådde så bra men gick t skolan iaf för det där jääävla rörelseverket men orkade inte hela dan så pappa skjutsade hem mig vid halv två typ. har bara städat lite och nu sitter jag framför datorn och tven med hemskaste migränen och senare ska alva komma också så hoppas jag blir lite bättre iaf. vettefan om jag orkar dra t skolan imorn, men jag har spanska prov så funderar på att dra dit och göra det sen dra hem igen haha aja det löser sig nog, seeyaaa
 
du kommer föralltid vara min bästis vad som än händer, du&jag livet ut
 
 

Kommentarer
Postat av: ebba

love you sweetheart<3<3

2012-12-03 @ 16:42:06
URL: http://ebbaakesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0