så trött..

ligger i sängen och pluggar spanska vilket går sådär eftersom jag somnar vilken sekund som helst.. åhh trött jag blir. skolan sög som vanligt. fick reda på att vi ska uppträda på skolavslutningen, så nu är jag så sjukt spänd och nervös inför det men ja jag skäms aldrig som jag brukar säga haha. har även tränat idag så duktig som jag är;) 
-
imorn kommer bästavän och sleeeepar här, ska träffa massa folk oså det kommer nog bli asbra! på lördag ska jag t pierre, känns som jag var där igår men det är ju bara skönt! har match på söndag också, har inte spelat på vet inte hur länge så ska bli grymt kul! men nu ska jag fortsätta plugga tills jag somnar. nattiiii
 
men hej från mig som kollar åt alla håll.. whatever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0