merry christmas!

har haft en riktigt bra jul faktiskt! mamma väckte mig typ 9, gick ner åt frukost med hela familjen sen fick vi öppna paketen från emma eftersom hon skulle dra hem sen. sen fick vi som vanligt ett spel i julklapp som vi spelade lite senare, skit kul vare! vill inte skryta men jag vann ju såklart(y haha nä jag kom faktiskt 3:a-.- säääämst.. aja sen fixa vi oss oså, drog t mormor runt halv ett eller nåt. åt julmat, kolla kalle anka, öppna julklappar och ja bara umgick så som man ska göra på julen. och eftersom jag är så otroligt gullig så ställde jag upp på att vara tomte iår, för min lilla kusins skull och som verkade uppskatta det så mycket osv..-.- men jaja tanken som räknas, snyggaste tomten ever iaf! är såååå himla nöjd med mina julklappar och nu är det bara imorn kvar då vi ska t farmor&farfar och fira där också. hann även träffa alva en stund nu på kvällen, snacka om allt från himmel t jord, känns som vi inte setts på år, så skönt att veta att du alltid finns där bästavän!♥ 
 
 
 
 
såååå helvetes snygg!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0