I just can’t think of anything that can make me smile like you can

fanfanfanfan livet suger så jävla hårt nu, uschh vill bara försvinna just nu och den ända som kan göra mig på lite bättre humör är min underbara pojkvän och han kommer jag inte träffa på en vecka så ja it suck's.
-
igår iaf slutade jag halv 1 typ. drog hem, duschade sen kom sanna en stund. vi tog halv 4 bussen t askersund. mötte robin sen åkte vi hem t han, sen kom pierre. vi gjorde inte speciellt mycket eftersom han inte hade några högtalare så vi kunde inte kolla film eller nåt så det vart lite långtråkigt men ja allt sket sig iaf senare på kvällen så vafan. men aja man lär av sina misstag.. Head up stay strong fake a smile and move on. haha yeah right:d nä nu ska jag lyssna på deppmusik och leva liiiivet
 
typ så happyyy-.-'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0