fin fina presenter

vaknade runt 10 duschade oså. alla skulle komma runt 1 och jag och ebba börja fixa oss typ kvart i eller nåt hehe.. det vart ett jävla liv, 4 hundar som skällde som fan uschh fick ju tinituss förfan-.- och hela tjocka släkten, knappt så man orkar men vafan man får ju presenter hehe. runt halv 3 skjutsade vi hem farmor&farfar sen drog vi t marieberg en snabbis, köpte julklappar t mamma, pappa & emma resten har mamma köpt till från mig haha(y träffade emrik också som jag inte träffat på aslänge! drog hem vid 6 när vi kom hem drog typ ebba direkt, saknar henne redan.. så glad att jag har dig min solstråle. och nu ska jag sätta på en film och ba chilla, najs det med! har ju varit nånting hela tiden så skönt med lite viiiiila också.
 
 
 
 
 
 
är superduper nöjd, tack så himla mycket alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0