borta bra men hemma bäst.

ååhhhh döda mig vad trött jag är, sitter framför tven i typ den största tröjan pappa har, vill bara sova men orkar inte gå upp hehe.. cupen typ sög, ebba och johanna drog vid 5 och min buss gick kvart över 7 så hade inte emma varit kvar vet jag inte vad jag skulle gjort, tur att jag har dig babe! aja imorn ska ju jag och ebba t marieberg typ en timme, sen möter jag upp alva och linnea och fortsätter gå med dom så det ska bli najs, måste köpa en extern hårddisk eftersom en viss person har förstört hela mitt fuuucking minne på datorn så kan inte spara några bilder och eftersom jag valde moppe före en dator så har jag inget val än att köpa en sån istället för en ny dator.. men det duger sålänge. skriver imorn godnatt
 
du är en riktig jävla pajas ibland men jag älskar dig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0