Sorry för the update..

Vet att jag suger på att blogga men jag orkar verkligen inte, har ingen lust alls faktiskt.. Aja när jag kom hem i måndags fixade jag mig sen träffade jag boysen t typ 10 då hämtade ebbas pappa mig sen hade vi ju myskväll som sagt, riktigt mysigt, ni betyder massvis brudar!! Sen runt 1 i tisdags drog vi t Värnamo för att köpa en tredje hund haha familjen ba växer;) hur söt som helst var hon iaf, sen skjutsade dom tbx mig t Ebba och där har jag sovit tills idag. Igår va vi iaf med Pontus och Oskar, vi kolla på film, snackade, åkte ut i båten hahaha kaoooos och ba mös det var asnice! Sen idag har vi ba solat och tagit det lugnt. Jag tog halv 3 bussen hem så var hemma strax efter 4 och nu ska jag iväg på träning, puss:*

hahah why so serious?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0