nice väder! eller inte-.-'

självklart ska det dugga och vara regningt när vi ska vara ute och göra nåt, fyfan så otroligt jävla trött på sweeeeden så det är sjuukt! usch, varför föddes jag inte i thailand eller grekland eller turkiet fast med mina pärooon?! bläääää på detta... aja snart kommer fille och fy 17 vad ful jag var i min hjälm hahah usch vad pinsamt, aja han är inte så värst snygg i sin heller så det går nog haha sorry fille(a aja ska platta håret lite till nu eftersom det kommer bli baaaajs lockigt sen och jag kommer seriöst se ut som ett troll, haha skit samma ingen att vara snygg inför iaf som tur är!
 
kom hem nu brooor missuuu, bäst för dig att du är blek pajas...:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0