du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt!

åh är så sjuukt trött och ändå är det ända "jobbiga" jag har gjort idag zumban. men kanske var för att jag sov som en kratta igår.. imorn ska jag t tandläkarn sååå sjuukt skönt att spänna eftersom jag har bitit sönder typ hela tandställningen hur jag nu lyckas med det hehe(a plus att jag slipper skolan whääää(y sen kl halv 2 ska jag t ungsdomsmottagningen och få infortmation om p-staven uschh, är verkligen livrädd för sprutor kommer göra så jävla ont:'( aja är hur trött som helst nu så ska sova puss:*
 
bild i repris
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna pettersson

Snygg du är vännen!<3

2012-08-27 @ 21:50:36
URL: http://www.stekepannajohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0