aha då börjar helvetet imorn då-.-'

the last day, fyfan ärligt jag vill seriöst inte... säkert aschill skoldag imorn men iaf, att gå upp tidigt och att ens se skolan får mig att spy usch-.-' aja nog om det, var ju på the talent igår hahah det sög apsnopp ärligt seriöst alla var typ två huvuden kortare än mig, kul... kom hem t felle runt halv 2, åt sen gick vi och la oss skiiit trötta, ont i fötterna och ser ut som två jävla ollon:$$ vaknade åt, sen hämtade päronen mig runt 1 typ så drog vi t farmor, sen när vi kom hem kom felle. lite senare träffade vi boysen till typ 10 sen drog jag hem och duschade och nu ligger jag här och är hur pigg som helst och har vääääärsta skolångesten ärligt bajs på detta nu ska jag sova puss:*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0