Superduper bra dag!

Har varit på marieberg med Agnes hela dagen idag, har haft så sjukt kul! Herregud vad jag har skrattat, har seriöst träningsvärk i revbenen eller nåt och är fortfarande mätt efter salladen vi åt hahaha! Jag köpte en navelpiercing, två tröjor och ett par solbrillor:) vart inte så mkt idag eftersom jag ba fick 500:- men det är ju inte så konstigt med tanke på att jag shoppa för 2000:- förra månaden plus att jag ska klippa och slinga håret på torsdag förhoppningsvis:) och sen såklart när man ska shoppa är det underbart väder som vi tyvärr inte fick se så mkt av men hade en toppendag iaf!:)

Älskar dig vännen du betyder såhäääär mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0